Thursday 25 August 2011

Mukaddimah






Ahlan wa Sahlan



Assalamu’alaikum Warrohmatullahi Wabarokatuh


Alhamdulillah terima kasih teman-teman yang berkunjung ke blog saya  yang sederhana ini.
Insyallah, blog ini akan mengisarkan kisah atau 'Cerita Saya' sepanjang saya bergelar hamba Allah s.w.t dimuka bumi ini. Semoga segala perkongsian dan pengalaman dalam menumpuh hari-hari yang kian mencabar ini dapat manfaat bagi kita semua Amiin.

Saya mohon maaf jika ada diantara perkongsian atau komentar-komentar saya yang kurang berkenan di hati para pengunjung semuanya, kerana saya hanya seorang manusia yang sering melakukan kesilapan. Jika ada diantara posting saya silap atau menyinggung hati para pembaca harap dapat menugur saya.
Walau begitu saya dalam blogging ini ingin sekali menjalin silaturahmi dan persahabatan dengan teman teman blogger semuanya.

Jika para pengungjung ingin memgenali saya dengan lebih lanjut, sila lawat FB saya di link berikut:


Buah rambutan di atas pagar, 
Ambil batang penyapu tolong jolokkan,
Saya budak tak reti lagi nak belajar berblogging,

Kalau salah harap tunjuk mana yang patut.  
(pantun reka sendiri..haha)

Wallahualam.....


0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop